piątek, 29 czerwca 2012

Nowe zasady?

W środę graliśmy z Kic we "Wsiąść do pociągu: Europa". Wygrałem coś około 141:132 i wywołało to dyskusję n/t zasad i szczęścia w grze, bo zlałem długą trasę i zrobiłem chyba z 10 kontraktów, co zapewniło mi to zwycięstwo ;p
O szczęściu dawno już mówiłem, że przy 3-4 takich samych kartach na stole powinna być zawsze wymiana, bo losowanie w ciemno może faktycznie zaważyć na "szczęściu" / "pechu" graczy. Ale przy okazji poczytałem trochę proponowanych alternatywnych zasad i mam nadzieję, że coś powoli będziemy testować :)

Mieliśmy wprawdzie już wczoraj, ale jak przyszło co do czego, to zagraliśmy w Puerto Rico. Gra o dziwo dość mocno wyrównana, punktowo było chyba tak (+- 2 punkty)
Melias - 49 punktów (chociaż powinno być chyba o kilka więcej, bo zapomniał port zliczać)
Kolo - 46 punktów
Kic - 43 punkty
Sivii - 42 punkty

Fajnie się grało przy takim wyrównaniu :)

A dzisiaj z Kicem wypróbowaliśmy wreszcie kooperacyjny wariant Carcassone. Wybraliśmy misję "droga z 25 odcinków", przy pierwszej rozgrywce od razu padliśmy, przy drugiej poszło dość gładko. Generalnie fajny wariant, musimy przetestować jeszcze inne misje i wersje z dodatkami (może sam też się pokuszę na jakieś testy), ale generalnie warto się zainteresować :)

Jutro zapowiada się wstępnie jakieś granie, ale czy wyszło i w co graliśmy - to już w następnej notce :)

Do zagrania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz