poniedziałek, 16 lipca 2012

Niedosytnia :(

Ostatnie dni jakieś kruche w planszówkowe przeżycia - w zeszłym tygodniu w zasadzie tylko w poniedziałek w MS udało się coś pograć, w trakcie weekendu tylko wczoraj graliśmy w Ressistance (ale za to kilka partii i ze świeżą ekipą, także bardzo fajna zabawa :)), dzisiaj mieliśmy iść do MS, ale Kic się pochorowała i sobie darowaliśmy :(
Zastępczo miał wpaść Wiki z Claustrophobią i ewentualnie mieliśmy posiedzieć nad naszą grą, ale coś mu wypadło. Koniec końców namówiłem Kica na partyjkę Galaxy Truckera, ale gra poszła bardzo szybko i bardzo nudno - wylosowaliśmy dość nieciekawy zestaw kart, ani jednego starcia, mało meteorytów, jedyna walka jaka się odbyła to ja vs łowcy niewolników - nawet baterii nie musiałem zużywać. Wariant 3A skończyliśmy przy stanie bodajże 53:42 dla mnie i ogromnym niedosytem. Właściwie wystarczyłoby tylko uzupełnić mój statek o 2 stracone części, naładować baterię i moglibyśmy jechać dalej, ale Kic była już zbyt zmęczona i daliśmy sobie spokój. Zastanawiam się, czy nie dałoby rady do GT stworzyć jakiejś solo kampanii - ale chętnie uprzednio zmierzyłbym się z dodatkiem :)

Pocieszam się myślą, że niedługo wychodzi Slavika - nie mogę się doczekać! :)

Do zagrania!

1 komentarz: